(bkz: iran'ın çin'e domalması)
ulan iran'lı arkadaşlarıma üzülüyorum aşağılık iran yöneticileri.ülkede korkunç bir baskı var.kaç tane iran'lı eli yüzü düzgün akıllı tanıdığım varsa mutlaka intiharı denemişti,öyle bir yer iran.antikemalist insana atatürk imzasını dövme yaptırır.
30.03.2021 · 4. sıra
can 01
29.03.2021 02:05 ~ 02:21