Sık geçen başlıklar

çin tarihini hiç bilmememiz 2

ekşi'de gör
"çinliler bizi biliyor o yeter, kıps" diyen sığır çoğunluğumuzdan kaynaklı bir sorundur. bilmemekle övünürüz işte böyle. kendi adıma da düşünmüş olduğum bir eksiklik. uzak doğunun kendine has tavrından da olabilir bu meraksızlık, göze çarpmıyorsa demek... bilmiyorum, kendimi cahil2 şeklinde kodluyorum ilki "onlar bizi biliyor" kıpsçısında hala.