Sık geçen başlıklar

çilek yurt içinde 70 tl yurt dışında 50 tl 1

ekşi'de gör
çilek pahalı değil siz fakirsiniz diyecek olanlar gelmeden yazayım.çilek gerçekten pahalıymış arkadaşlar.