yurtdışındaki çikolatalarda kakao yağı, süt, şeker vb. kullanılırken bizim çikolatalarda en ucuz yağ, süttozu benzeri şey, glikoz şurubu vb. kullanılmasından kaynaklı tattır.
çikolatalarımızın çoğunun tadı kötü, kokusu berbat ama dayanımı süper. açığa koyun günlerce bozulmadığı gibi tenezzül edip böcek karıncalar bile gelip yemiyor.
08.09.2022 · 41. sıra
smyrnian eagle
07.09.2022 09:48 ~ 09:53