tamam amına koyayım, anladık. korona var ve gerçek ama artık leş bi şekilde belli oldu ki siz de buna dayanarak bi korku düzeni kurmak istiyorsunuz. eee, ne yapalım yani koç? yeni mutasyon var diye komple çıldırıp çatılardan mı atlayalım? eve kapanıp daş mı yiyelim? eniştemizi sokağa mı atalım, napalım? işe mi gitmeyelim, gönüllü istifa mı edelim? daha ne istiyorsunuz amına koduklarım?siz insanlığı paniğe sürükleyip sürekli en asgari koşullarda hayatta kalın dedikçe biz ona uymaya çalışıyoruz ama biz bir şeylere uydukça "aaa yok olmadı, koşulları biraz daha zorlaştırıyoruz, buna kolay alıştınız" çekiyorsunuz. hasta mısınız olm siz? manyak mısınız? çıkın delikanlı gibi söyleyin dünyanın bu nüfus yükünü taşıyacak takati kalmadı ve biz de bunun ince ayarını çekiyoruz diye, siz de rahatlayın biz de... böyle götün götün yok mutasyon çıktı, yok böcek cortladı, yok ebesinin amı oldu diye ne siz kendinizi yorun, ne de biz bu sürekli artan gerginliği yaşayalım... mutasyon mu çıktı? afedersin ama sikeyim öyle mutasyonun anasını ben. açlıktan, işsizlikten, çaresizlikten insanlar o koronayı yakalayıp "kızartsak yenir lan bu" diyecek hale geldiler... kimi neyle korkutuyorsunuz aga siz? ölmüş eşek oldu dünya halkaları ve ölmüş eşek kurttan korkmaz... sen hala mutasyonun kutasyonun peşindesin. he amına koyayım, mutasyon.
ben bıktım arkadaş bu korkunçlu hikayelerden. çözüm mü istiyorsun? uluslararası düzeyde dikecektin her sokağın başına askeri birlikleri, iki hafta yemeğiniz suyunuz bizden, çıkanı ağzının ortasından vururuz diyecektin, kazıyıp geçecektin pandemiyi. dünya genelinde ölü geçecek iki üç haftada eradike edecektin virüsü. bunu vasat zekada olan, olayla bilimsel olarak alakasız ben bile düşünebiliyorsam kimler benden önce ne detaylarını düşünmüşlerdir. peki neden yapmadınız buna benzer bi şeyi? işinize mi gelmedi?
mutasyonun interpolasyonu oluyormuş, öyle böyle değil çok gorkunçmuş... hadi abicim, hadi.
26.03.2021 · 50. sıra
ayhanores
25.03.2021 00:01