volkswagen’in emisyon skandalıyla ilgili reuters'a konuşan çevre bakanlığı yetkilisi şunları söyledi:
"volkswagen (vw) olayı yeni bir süreçtir. egzoz ölçümleri bizde genelde araç muayene istasyonlarında yapılıyor. yaptığımız ölçümlerde, diğer araçlar gibi vw marka araçlar da sınır değerlerini sağlıyor. gelen haberlere göre amerika'daki kurum hem seyir halinde, hem de rölantide emisyon ölçümü yapmış. ve bu ölçümlerde ikisi arasında kırk kat fazla değer ortaya çıkmış. bu ölçüm bizlere ve dünyaya, egzoz ölçümlerini araç hareket halinde ölçmek gerçek sonucu yansıtır, diyor. biz de süreci izlemeye aldık. eğer hareket halindeki değerlerle sabit değerler arasında böyle farklılıklar varsa biz dahil bütün ülkeler egzoz ölçümünde yeni konsepte geçmek zorundayız."
özet olarak demiş ki bakanlık: bizim bir şeyden haberimiz yok, egsoz emisyonunu önceden devlet yapardı, sonra onu özelleştirdik ve yandaşa verdik, zaten egzoz emisyon ölçümü dediğiniz şeyi en dandik benzin istasyonunda bile yaptırabiliyorsunuz. araç giderken ölçüm olayını da bilmiyorduk yeni öğrendik.
30.09.2015 · 25. sıra
bu dakikalarda gelecek bir gol
29.09.2015 20:41