bir "çeviri: taşkano iyi seyirler yo!" değil. özledik lan.
edit: eşekherif'e haksızlık etmeyeyim. işini çok iyi yapıyor. bir de nazo82 var saygı duyulması gereken. ona da modern family çevirileri için minnettarız.
ehti
02.06.2015 00:30 ~ 18:56