bugün ukraynalı kadınlar hakkında ettiği laflarla alakalı bir iki şey diyeceğim. diyor ki "burada kadınlar savaştan kaçıyor, bizim insanımız kaçmaz..." kusura bakmasın saçmalamış. araplar kadınlarını bırakıp kaçarken, ukraynalı erkekler, kadınlarını güvenli yere yollayıp savaşmaya gidiyorlar, bundan daha onurlu bir şey olamaz. ayrıca ukraynalı kadınlar, erkeklerine hiçbir milletin vermediği kadar değer verir, her bir salaklığına katlanır, çünkü gördükleri açlık ve nüfus kıyımı ile erkeksiz/babasız kalmanın ne demek olduğunu bilirler.
savaşın ortasında ettiği laf edilecek laf değil, ayıp etmiştir. kendisine calut gibi saldıran rusyaya karşı tek başına bırakılmış cefakar bir milletin kadınına edilecek laf değil, hem de böyle bir zamanda. söylediklerini duyduğumda kendisi adına hissettiğim utançtan ötürü bundan sonra bir daha ekrana çıkarsa kanalı değiştireceğim.
27.02.2022 · 45. sıra
bozdoganli
26.02.2022 01:37 ~ 14:35