Sık geçen başlıklar

çernobil krizini akp yönetseydi 1

ekşi'de gör
ilk bölümde toplantı yaptıkları bir sahne var. o sahneyi her izlediğimde aklıma bu malum parti geliyor. birebir aynı şeyler yaşanırdı eminim.

edit: o sahne