Sık geçen başlıklar

çeşme'de turizmin dibe vurması 1

ekşi'de gör
gidenin dübürünü volkan krateri gibi tüttürüp şehir dışına doğru 'yandım allah' diye koşturdukları için olabilir mi acaba?