ulan sıçtığınız bok bile sizden akıllı. şuna bile duyar kasmışlar. neymiş efendim, niye çekiyorlarmış, bıraksınlarmış eğlenselermiş...
gerizekalı, bilmiyor ki, şu olayı almanya’da da yapsan, ingiltere’de de yapsan, amerika’da da yapsan dikkat çeker, birileri alır eline telefonu kaydeder.
medeni olacağım diye, iyice mal oldunuz. hele bi çocuğunuz olsun. diyelim ki, 4 yaşında kızın var, yan arabada da bunlar var. ne diyeceksin? bak kızım, bu normal mi diyeceksin?
mal geldiniz, mal gidiyorsunuz.
amacınız da, medeni gözüküp, sözlük kızlarının ilgisini çekmek. gerçekten, düşüyor mu böyle?
09.07.2018 · 4. sıra
golfnutella
08.07.2018 00:10