sıkılınca arada bakıyorum, bir de favlayanların nicki hoşuma giderse göz gezdiriyorum şöyle.
dua edin sistem onaylıyor artık başvuruları, kondüktör onayından geçemeyeceği bariz belli o kadar çok entry var ki çaylaklar kısmında. biz yazarlar olarak formatın yeterince içine sıçmıyormuşuz gibi çaylaklar kısmı bildiğin üzerine tüy dikiyor. en azından benim izlenimim bu. güzel yazan çaylaklar da var tabi, onların hakkını yemeyelim, yakın zamanda yazar olabilirler umarım.
30.07.2017 · 34. sıra
roneil
29.07.2017 00:15