Sık geçen başlıklar

çaykur'un zararının 1.5 milyar tl'ye ulaşması 2

ekşi'de gör
dünyada en çok çay tüketen ülkelerden biri olmamıza rağmen çaykuru yıllardır zarar ettiren adamlar, mega projeler yapıyor ve ülkeyi şahlandırıyoruz diyor. bu adamlar bir de kanal yapacak. bu kanalın kar edeceğini sanan andavallar var hala.
lipton'a satılma zamanının gelmiş olduğuna delalettir!

sonuç olarak da çayı bahçelerinde bırakacak binlerce çiftçi...

şekerpancarı gibi, fındık gibi...

uyu türkiye! bu kez kurtuluş savaşı verecek bir liderin de yok...