"severdik çünkü şişeyi senin gibilerin gö**ne sokabilme ihtimali var iken, çayda maalesef böyle bir durum yok" demek isterdim ama diyemiyorum maalesef. gerçi içinden bunu geçiren çok vardır. nasip kısmet. belki bir gün. bunu deport etmeyen almanya'nın da 7 ceddini seveyim.
almanlara karşı cinsiyetçi ifadeyi değiştirdim. sarı kafalar da bu dünyanın insanı.
oradaki "gö**ne" gözüne demek arkadaşlar. yanlış anlaşılma olmasın. daha önceki tivitlerinden hatırladığım kadarıyla sözün sahibi fıstık seviyor. başka bir şey ima etmek isteseydim fıstık derdim. doğrudan yerini bulurdu.
03.08.2021 · 45. sıra
elleminati
02.08.2021 14:20 ~ 15:20