oo türbandan çarşaf güzellemesine geçmişiz mükemmel.
beş altı sene öncesine kadar türbanlılarla açıkların kavgaları çıkıyordu. şimdi de çarşaflı bacılar mağdur olmuş. bir sonraki ne? peçeliler ve eldivenliler mi? bir de "akp işte bu yüzden kazanıyüür" diye algı kasmışlar. ülkenin yarısından fazlası istemiyor kardeşim şeriat düzeninizi, çarşafınızı, dininizi, tarikatlarınızı, cemaatlerinizi. o kadar çok gözümüze soktunuz ki millet tiksiniyor. euroyla maaş alan gurbetçiler ve oy için vatandaşlık verilen göçmenler olmasa seçim alamayacak insanlarsınız.
özgür bir kadın olarak çarşafın normalleştirilmesini doğru bulmuyorum. kimsenin gidip çarşafına asılmam ama ucu benim özgürlüğüme dokunan her şeyden tiksinme hakkım da var. bence kadın da içinde tutamamış hislerini. bundan 10 sene sonra ülkeye doldurulan araplar ve bu cemaatçi kafalar yüzünden benim giyimime, eteğime, yaşam stilime dokunulmayacağının garantisi var mı? herkesin psikolojisi bozuldu ülkede.
19.07.2023 · 16. sıra
otlukek
17.07.2023 23:38