hükümetin yapamadığını yapmışlardır. darp yok, şiddet yok. halk olarak gidip protesto etmişler. işletmecilerin de götleri yeterince korkmuşsa ne ala.
normalde bu tip şeyleri desteklemem ama ortada ülkeyi yöneten aklı başında kimse olmadığı için şiddet olmadığı sürece desteklenebilecek bir girişim olmuş.
14.02.2023 · 12. sıra
it was a bright cold day in april
13.02.2023 13:52 ~ 13:56