Sık geçen başlıklar

çalışmayıp borsa yatırımları ile hayatı sürdürmek 1

ekşi'de gör
"çalışmadan, yorulmadan, üretmeden rahat yaşamak isteyen toplumlar; önce haysiyetlerini sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.

(mustafa kemal atatürk)"

warren buffett bunu hiç beğenmedi. konunun bir kere üretmemekle ne alakası var abicim. sen ekonomiye katkı sağlamak için üretimin içinde aktif olmak zorunda değilsin. sermayeni verimli yatırımlara yönelterek ekonomik büyümenin katalizörü oluyorsun işte. girişimcilik kapasiten olmadığı halde sermayeyi kendin iş kurarak heba etmek yerine gidip halihazırda başarılı sektörlere yöneltiyorsun, onlar da senin sermayenden faydalanarak güzel bir iş ortaya çıkarıyor. hayata bu kadar düz ve siyah-beyaz bakmak insanı cidden sıkar bak. sırf atatürk söyledi diye sözlerini her yere ezbere yapıştırmanıza gerek yok.