bir kaç gündür medyada duyar kasan kasana.
barış yarkadas, izzet çapa falan "ay hiç olmamış, çok saygısız" falan yazmışlar da gereksiz bir duyar kasmak bana göre.
birincisi rahmetli zeki muren sağlığında reklamda oynamış insan, ikincisi ise sağlığında taklitleri yapılırken sormuşlar, paşam kızmadiniz mi diye, o da "asla, taklitler aslını yaşatır" demişti.
çağlar çorumlu gayet tadında oynamış, izlerken falan insan keyif alıyor ve zaten sonunda da gayet güzel selam çakmislar, her konuda ucuz taklitlere.
buyrunuz efendim.
edith: bu arada aradım ama bulamadim bu konudaki bir başlık var ise lütfen taşiyiniz efendim.
08.09.2021 · 40. sıra
kuturkuturyesilpapazerik
07.09.2021 16:25 ~ 18:30