Sık geçen başlıklar

+90'ın türkiye'de ermeni olmak videosu 1

ekşi'de gör
türkiye'deki ermenilerle ilgili bir video görünce gerçekten ilk aklınıza gelen ermenistan'daki bir türk'ün sıkıntı çekmesi ihtimali mi? ne oluyor, o zaman buradaki ermenilerin sıkıntı çekmesi okey mi oluyor yani? bu nasıl saçma hesap? ayrıca bu ermeni halkı buranın insanı alo, bi kendinize gelin!

öbür başlıklarda ötüp duruyordunuz “bu ülkedeki herkes bu ülkenin vatandaşı, herkes eşit” diye, nooldu, kendi insanınızın sıkıntısını niye umursamıyorsunuz ikiyüzlüler? yüzlerce yıldır burada yaşıyor o ermeniler, bu toprakların en eski halklarından biri. ne demek “ülkeniz var git ermenistan'a?” dağdan gelip bağdakini kovmaktır bunun adı. e çok türksün ya madem, sen dön o zaman orta asya'ya, içinden çıktığına inandığın bozkırlarda at sür, burada işin ne? sor bakalım, biz senin gibi önüne geleni oraya buraya kovalayan bir hödükle yaşamak istiyor muyuz? burada yaşayan, yunan değil rum olan (siz hödükler bunun farkını da biliyor musunuz gerçi meçhul!) insanları yunanistan'a, ermenileri hiç görmedikleri ermenistan'a, sefarad, aşkenaz ve karaimleri yine hiç görmedikleri israil'e, kürtleri suriye'ye kovalama hakkını göreceksin kendinde öyle mi? alevilere nereyi beğendin paşam? süryanilere?

bir başka hödük “bu ülkeyi benim atalarım kurdu, gram hakkınız yok” demiş. heyyy gidi ülkesinin tarihini çok iyi bilen tüptürk'e bak sen, agop dilaçar olmasa acaba bugün türkçe ne halde olurdu, entry'nde selam çaktığın atatürk acaba ona niye “dilaçar” soyadını verdi, hiç düşündün mü? pardon düşünmek demişim, bilmiyorsun ki düşünesin. birinci dünya savaşı'nda osmanlı cephelerinde ve kurtuluş savaşı'nda can veren ermenileri, yahudileri, rumları sana okulda anlatmayarak onların hakkına girdiler zaten, bir de sen yap bir tur daha haksızlık. ama sonra git bak bakalım şehit kayıtlarına, cephelerde her milletten insan var mıymış, yok muymuş? gram adalet duygusu taşıyan insan şu lafları etmeye utanır, ama sizdeki yüz değil ki, manda derisi. haksızlık edince utanacak insaniyet sizde nerede?

güzel insanları kovalaya kovalaya bizi kendileri gibi medeniyetsizlerle yaşamak zorunda bırakan 6-7 eylül saldırganı kafalı (muhtemelen onların torunları olan) mahlukların anlamak zorunda olduğu bir gerçek var: bu topraklar, bu topraklarda yaşayan, yaşamak isteyen, ona bir şey katanlarındır. devleti, toplumu eleştirmek de herkesin anasının ak sütü gibi hakkıdır. bir eleştiride, yüzlerce yıldır burada yaşayan hem de kuruluşundan itibaren bu ülkenin vatandaşı olmuş bu insanları hem vatandaşı olmadıkları hem de belki ömürlerinde bir kez bile görmedikleri bir yere “git” diye kovmaya da kimsenin hakkı yoktur! keşke esas siz kendiliğinizden gitseniz de biz burada kardeş kardeş, mutlu mesut yaşasak, çünkü belli ki bu insanlara bu çirkin davranışları uygulayan da siz ve sizinle aynı zihniyete sahip olan mahluklar.