Sık geçen başlıklar

+18 film izlemeyin diyen nihat hatipoğlu 1

ekşi'de gör
üzerine vazife olanı yapmıştır.

ne desin adam, izleyin o da lazım mı desin?
yani şimdi kendimizi kandırmayalım gençlikte hepimiz izledik mi desin?
izlemiyorum diyene inanmam hepiniz izliyorsunuz mu desin?
izlemesek daha iyi de işte izliyoruz abi mi desin, ne desin?