Sık geçen başlıklar

%48 dövizini bankadan çekse yaşanacaklar 1

ekşi'de gör
ben çektim,

%48 de çeksin, kendi parası, kim ne der !

bana gün yoksa, %52 ye niye olsun , hadi anlat !

benim yaşama alanımı, zenginleşmemi önlediğin gibi, fakirlik ve sefalete mahkum ediyorsun. bayrak tek ama sen benim soyulmamdan , fakirleşmemden, hakarete uğramamdan memnunsun.

(bkz: benim param benim kararım)

edit: başlık bana kalmasın diye önlem

görsel

artık kimseye güvenemiyorum

açız, öldük, çok kötüyüz diye feryat edenler tarafından aldatılmak istemiyorum, anadolu irfanı görmek istemiyorum.