ben çektim,
%48 de çeksin, kendi parası, kim ne der !
bana gün yoksa, %52 ye niye olsun , hadi anlat !
benim yaşama alanımı, zenginleşmemi önlediğin gibi, fakirlik ve sefalete mahkum ediyorsun. bayrak tek ama sen benim soyulmamdan , fakirleşmemden, hakarete uğramamdan memnunsun.
(bkz: benim param benim kararım)
edit: başlık bana kalmasın diye önlem
görsel
artık kimseye güvenemiyorum
açız, öldük, çok kötüyüz diye feryat edenler tarafından aldatılmak istemiyorum, anadolu irfanı görmek istemiyorum.
30.05.2023 · 25. sıra
dracunado
29.05.2023 09:41 ~ 19:41