Sık geçen başlıklar

%25'imiz kapanabilir 40 bin kişi işsiz kalabilir 1

ekşi'de gör
olabilir. gayet de normal bir durum.

anormal olan bu hesaba göre 160.000 kişinin galericilik yapması. bir de onun kaç katı bireysel al-satçılar var. böyle saçma sistem mi olur? bunlar bir, emlakçılar iki. kusura bakmayın da kimsenin üzüleceğini sanmıyorum.