Sık geçen başlıklar

%1'lik partilerin devlet üstünde söz sahibi olması 1

ekşi'de gör
%20'lik azgın bir azınlığın yönetiminden kurtulmak için yapılmış mantıklı bir harekettir.

normalde aktroll başlıklarına yazmam ama bu gece keyiften dolayı bu kuralimi çiğniyorum .

sen onu bunu bosver de bu düzen değiştiğinde sana neler yapılacak bence onu düşün. vaktin varken hazır sınırlar kevgire döndü, ya suriye ya da afganistan'a kaç bence. zira sen ve senin gibileri bulup hakettiginizi size yaşatmadigimiz sürece huzurlu bir uyku haram olsun bizlere.