Sık geçen başlıklar

% 0.1 oy alan perinçek'in sürekli tv'lerde olması 1

ekşi'de gör
düşündürücü. yüzde 11 alan iyi partililere bu kadar yer verilmiyor tv’lerde. tv’ler özel şirkettir ve ben olsam takipçi kitlesi daha yüksek olan kişileri davet ederim programlara. ama, sanırım mesele reyting veya takipçi oranı değil. başka bir şey var, ama ne?

farklı bir gücü var. açıkçası adamı sevmeye başladım.