belli bir anda talep sabittir amk salakları. dolayısıyla arz da bir firmadan diğerine kayar. arzı üreten işçiler de... dolayısıyla kimse aç kalmaz.
yapmaya çalıştığınız trollüğü sikeyim.
edit: eğer işçilerin o şirketteki kıdem tazminatı ne olacak falan derseniz zaten hükümetiniz onun da anasını sikti. o açıdan da korkulacak bir şey kalmadı.
26.04.2017 · 32. sıra
alti kursunlu rus ruleti
25.04.2017 16:53 ~ 17:30