an ıtıbarıyle kızılayın başlattığı kampanya.
deprem anında devletın yardım etmesı lazımken mılletten sms ıle para ıstemek rezıllıktır.
elazığ ıçın 100 mılyon tl toplanmıştı . ne oldu o paralara objektıf bır şekılde açıklayın ondan sonra milletten bağış isteyin.
01.11.2020 · 23. sıra
meslekden cikip ituden mezun olan adam
31.10.2020 16:59 ~ 17:31