Sık geçen başlıklar

#depremyaz2868egönder 1

ekşi'de gör
an ıtıbarıyle kızılayın başlattığı kampanya.

deprem anında devletın yardım etmesı lazımken mılletten sms ıle para ıstemek rezıllıktır.

elazığ ıçın 100 mılyon tl toplanmıştı . ne oldu o paralara objektıf bır şekılde açıklayın ondan sonra milletten bağış isteyin.