ağzınla içmeyi bileceksin arkadaş. ben de rus kız arkadaşımdan ayrılınca az kalsın moskovayı yakmaya gidiyordum. allahtan yol kenarında sızıp kaldım da fazla rezil olmadım 0 27.11.2017 · 42. sıra xhamsi 26.11.2017 10:24