ben eşime kendi soyadıyla beraber kullanması için direttim.
şahsi fikrim biraz ütopik olsa da şöyle; evlenen bireyler birbirinin soyadını da almalı. erkek de önce kendi soyadı sonra eşinin soyadı.
örnek;
hülya avşar çilingiroğlu
kaya çilingiroğlu avşar
nasıl ama hahahah.
+++
kadının kocasının soyadını alma konusunu sevmesem de bir nebze idare ediyorum da, daha da sevmediğim bir konu var; kadının evlenince kütüğünün de değişmesi.
mesela 30 yaşında evleniyorsun, bir gecede nüfus cüzdanında bambaşka bir yer yazıyor. belki de hiç gitmedim, gitmeyeceksin. ne alaka amk.
08.06.2021 · 44. sıra
am doktoru
07.06.2021 00:09 ~ 00:24