Sık geçen başlıklar

şeyma subaşı'nın aylık 125 bin tl nafaka alması 2

ekşi'de gör
lan ben de yeni mezun mühendisim. 3000’e işe başladım diye göbek atmadığım kaldı. 40 sene patron sikeceğine 1 sene acun sikeydi keşke.