Sık geçen başlıklar

maaşını beğenmeyen öğretmenler ülkeyi terk etsin 1

ekşi'de gör
ben şunu soruyorum,

bu kadar insan maaşını beğenmiyor. tamam onlar gitsin. peki siz neden beğeniyorsunuz? açıklayın bakalım şu maaşlarınızı, aylık toplam gelirlerinizi.

senin aylık 300-400 bin tl gelirin varsa nasıl 12-13 bin tl alan adamı geçinemediği için eleştiriyorsun?

o gitsin bu gitsin.

öğretmen de az kazanıyor diğer meslekler de. hepsinin şikâyet etmesi de en büyük hakkı.