ben şunu soruyorum,
bu kadar insan maaşını beğenmiyor. tamam onlar gitsin. peki siz neden beğeniyorsunuz? açıklayın bakalım şu maaşlarınızı, aylık toplam gelirlerinizi.
senin aylık 300-400 bin tl gelirin varsa nasıl 12-13 bin tl alan adamı geçinemediği için eleştiriyorsun?
o gitsin bu gitsin.
öğretmen de az kazanıyor diğer meslekler de. hepsinin şikâyet etmesi de en büyük hakkı.
23.09.2022 · 43. sıra
eminmisin ki
22.09.2022 18:06