Sık geçen başlıklar

doğalgaz faturalarının %75'ini zaten biz ödüyoruz 1

ekşi'de gör
erdoğan’ın doğalgaz faturalarına isyan edenler için yaptığı açıklamadır.

--- spoiler ---
100 liralık bir doğalgaz faturasının 75 lirasını vatandaşlara yansıtmadan biz karşılıyoruz
--- spoiler ---

peki siz %75’i ödemek için parayı nereden buluyorsunuz? onlar zaten bizim vergilerimiz olmasın sakın?

25’ini bize ödet, kalanını dolaylı yoldan vergilerle yine bize ödet ama kalk bunu bir başarı gibi anlat… resmen tilkiye kuyruğunu yediriyor.

kaynak