Sık geçen başlıklar

ayhan sicimoğlu'nun çalışanını tokatlaması 2

ekşi'de gör
türkiye'de insan kalitesi öyle düştü ki, şöyle saçma sapan biri için “senin gibi entelektüele yakışmadı aağğbii” diyebiliyorlar. “entelektüel” sıfatı bu kadar ayağa düşmüş. tv'de program yapıp sağa sola gidiyorsanız, enstrüman çalıyorsanız, hiçbir uzmanlığınız olmadan yalan yanlış da olsa ağzınız laf yapıyorsa “entelektüel” oluyorsunuz. vay anasını!

entelektüel, çağının sorumluluğunu alan insandır” diye 1940'larda kafa patlatan filozoflar mezarında ters döndü be.

neyse “ama bi de olayın iç yüzünü ayhan abiden dinleyelim sonuçta z kuşağı yani bilmiyorum parasını o da öyle istemeseydi zaten bu kuşaktan her şey beklenir bence orada tam da tokat atıyormuş gibi değil” falan filan…
yıllar önce tvde görüp ortaya çıkardığı latin müziklerini dinlerken çok keyif almıştım. sonra mail attım bu şarkıları nasıl edinebilirim diye. gelen cevapta “senin gibiler bulamadığı için ben buluyorum' minvalinde bir cevap yazmıştı. çok zoruma gitmişti. o gün bu gün sevmem kendisini. gerçek yüzü çıkıyor yavaş yavaş ortaya..

not: sallama diyenler var, mail duruyor hala isteyene yollayabilirim. ünlülerle ilgili mailleri saklarım hep. kötüde olsa anı işte :)

bir tane de empire of the sunla olan mailleşmelerim var..