adam bunu savunduğu için şuan cezaevinde bazıları orada kalmasını( imralı) istiyor.
selahattin demirtaş bir kaç yıl içinde kürtler için lider konumuna geldi. bilin bakalım bundan mutlu olmayanlar kim (imralı-dağdakiler-devlet) bu yüzden adam cezavinde daha barışçıl, insani bir yol izlediği için.
selahattin demirtaş diğer kürt partilerinden çok daha farklı bir yol izlemek istedi. fakat bu durum bazı kesimlerce olumlu karşılanmadı.
kendisi cezaevinden çıktığı zaman bir parti kurarsa partisi şimdiye dek görülmemiş bir destek bulabilir.
fetö yüzünden hapiste olması gereken pişkinler dışardayken bu adamın içeride olması utançtır.
edit: artık kürt sorununun kalmadığını düşünüyorum. pkk sorunu çözülmesi şart bir sorundur. tek sorun pkk'dır. bunu çözecek babayiğitler henüz gelmemiştir. olan askerlere ve ailelerine oluyor, başka bir şey değil.
22.09.2021 · 36. sıra
hic bitmeyen bi ruya
21.09.2021 15:01 ~ 18:53