debe başlıkları

administration7
ekşi sözlük profili

  • vega

    akp yokmuş gibi çalıyor amk.

  • türk kızlarının çok çabuk kilo almasının nedeni

    ya tamam spor manyakları var anlıyorum da türkiyede cinsiyetten bağımsız kilo almamak çok zor.

    lan çarşıya çıkıyosun, dönerler sıra sıra, burgerciler, kebabçılar, hele hele balkan lokantası tarzı yerler offff boşaldım şu an...

    daha az kişinin bildiği nadide yerlere girmedim. et suyuna salçaya batırılıp kızartılmıs ekmek uzerine yagsiz kuzu sisleri gomdugum mekan, menemeni sanat haline getirmis dag basi kahvalti gecekondusu vs.

    lan evde kalsan soyle guzel bi somun ekmegine gomuyosun erzican tulumunu, biraz egricayir bali, salam pastirma, yanina da semiz zeytin karaya calan yesil renk. oyssshhhh.

    allahim sen bana omur ver bol bol yiyim. lap lap gomeyim tum nimetlerini. seksten guzel tek sey yemek yemek...

    yerken hayallere dalan, sessizlesen bir ben miyim ulan...

  • bafetimbi gomis

    gençliğinde bir kaç yıl karanlık bir odada tutup dövmüşler, çiğ etle beslemişler. sorumlusu futbol topu demişler, anasını sikicem demiş, yemin etmiş.

    başka bir açıklaması olamaz.

  • 14 ağustos 2017 galatasaray kayserispor maçı

    beyler ikiye kırılan kombine nasıl yenilenir bilen yeşillendirsin...

  • şanlıurfa'da atatürk heykeline saldıran çomar

    saldırdığı heykel türkiye cumhuriyeti'nin kurucusuna aittir.

    yani sadece bir kişiye değil, cumhuriyete ve ülkenin kendisine yapılmış bir saldırıdır. dolayısı ile direkt vatan hainliğidir.

    vatan hainlerinin de hak ettiği bellidir, kendisi hedef gösterilmeli ve afişe edilmelidir. düşmanı olduğu bu topraklarda yaşama hakkı yoktur.

    meczup falan değil, türk hiç değil, kendi ülkesine ve kültürüne yabancılaşmış bir arap artığıdır.

  • 30 kasım 2016 kerimcan durmaz'a silahlı saldırı

    yazar olurken mallık default mu geliyor amk?

    olm adam türkiye cumhuriyeti vatandaşı, yani başında hükümet olan bir ülkenin vatandaşı. hukuk var, kanun var. adamın canının devletin güvencesi altında olması gerek falan... adam silahlı saldırıya uğramış lan.

    adamın götünü siktirmesi, fenomen olması yok bilmem ne sebebiyle ölmesi gerektiğine siz mi karar vereceksiniz. siz de aşırı beyin yetmezliğinden vurulması gereken insanlarsınız o zaman sonuçta ben beğenmedim öyle mi olsun amk?

    ayrıca gerek yurtta yanan kızlar, gerek göçük altında kalan işçiler kadar da önemli bir mevzudur sikicem karşılaştırmalarınızı. ölüm niye bu kadar kolay diye sormuyor da ulan hangisi daha önemli bir ölüm diye tartıyor dalyarağa bak.

    can güvenliği sağlanamamış bir türkiye cumhuriyeti vatandaşıdır. saldırının faili caydırıcılıktan uzak bir ceza ile yırtacaktır. millet olarak bunu hak ettiğimiz için.

  • passolig'in yenileme bedeli olarak 29 tl istemesi

    almayın arkadaşlar,

    passolig almayın,

    maça gitmeyin.

    o uygulama sike sike kalkar, o paralar ödenmez.

    adam yerine konulmak istiyorsanız, adam yerine konulmayı talep edin.