debe başlıkları

themisss6
ekşi sözlük profili

  • game of thrones

    hiç okumuyoruz, hiç ama hiç birazcık bile. istediğimiz tek şey yazmak, aynı şeyi defalarca kez yazmak bıkmadan usanmadan.
    2 gündür 6 ve 7. bölümlerin yorumlarını okuyorum başlıkta. telefonu duvara fırlatmama ramak kalmıştı ki sonunda bitti. arkadaşım aynı şeyi üç entry önce yazmışlar zaten. bir de başına 'yazıldı mı bilmiyorum' u eklemiyorlar mı gel de delirme. evet yazıldı senden önce tam 741258963 kez yazıldı. okusan göreceksin ama ne gerek var 741258964. kez de sen yaz.
    niye bu kadar aptal görünmek için uğraşıyorsunuz ? jon-ziya benzetmesi yapmayanı dövüyorlar mı ? tamam ilk 3 entryde ben de destekledim ee sonra bir senin aklına geldi demi o benzetme.
    başlığın 3/4'ü çöp. hayır lanet olsun çok da seviyorum buradan yorum okumayı gerçekten orjinal espriler, güzel yorumlar, tutarlı teoriler çıkıyor. ama bu leş gibi tekrarlardan iyi entrylere ulaşmak çok zor.

    sözlük yönetimi de anca bok gibi değişiklikler yapsın koyamadınız şuraya bir 'haftalık şükela' modu.

    evet bence de jon'un götü, yakışıklılığı ile yedi cihana nam salmış rhaegar targaryen'ı canlandıran aktörden daha güzel ama bunu zaten benden önce defalarca yazmışlar bir de ben yazınca ne kattı başlığa.

    gerçi kör kuyulara bağırıyorum gibi hissettim. nasıl olsa bu entry de okunmayacak.
    okusalar sadece bu başlık değil her şey daha güzel olacak ah bir okusalar keşke.

  • survivor 2017

    arkadaşlar aranızda çaresizce sehersenize laf anlatmaya çalışan insanlar görüyorum. yazık verdiğiniz emeğe.

  • survivor 2017

    yunanlar daha olayın ciddiyetini anlayamadılar serhat bir konuşmaya başlasın. yemeğe de fedon'a lanet edecekler.

  • survivor 2017

    adem az piç değilsin ha nasıl sirita sirita seyrediyor kavgayı

  • survivor 2017

    geçen senelerde yarışmacıların birebir istatistiklerini de paylaşıyorlardı sitede. kim kimle kaç oyun oynamış, kaçını kazanmış görüyorduk. bu sene acun efendi onu da kaldırdı. ama ben siz survivor severler için hiçbir zahmetten kaçınmadım. birebir oyunların istatistiklerini çıkardım (baştan söyleyeyim iş güç sahibi insanım boş bakkal olayına sarmayın) ikili, üçlü oynanan oyunlar bir de o saçma sapan sembol oyunu dahil değil (aşırı sıkıcı tekrar seyredemedim)

    herkesin malumu olan kıbrıs dörtlüsünün 3'ü : adem-ilhan-ogeday.
    an itibariyle adem 117 oyunla en çok yarışan erkek yarışmacı. kendisini 113 oyunla ogeday takip ediyor. ilhan ise 102 ile erkeklerde 4. sırada.

    birbiriyle en çok oynayanlar 18 oyunla adem ve ogeday. ogeday 10 kez, adem 8 kez kazanmış.
    ilhan ve ogeday 16 kez karşılaşmış. 11'ini ogeday 5'ini ilhan kazanmış.
    bu üçlü çok oynadığı için istatistiklerini hep aşağı çekmiş. ogeday son düzlükte yardırıp genel sıralamada ikinciliğe yükselse de genel olarak üçü 5-6-7 arasında değişiyor.

    anadolu kaplanı adem'in karşı takımda ogeday dışında üstünlük sağlayamadığı kimse yok (eser hariç onu en sona sakladım)
    8 kez gökhan'la yarışmış 5'ini kazanmış
    3 kez yiğit'le yarışmış 2'sini kazanmış
    9 kez anıl'la yarışmış 5'ini kazanmış
    14 kez volkan'la yarışmış 10'unu kazanmış (volkan'ı yerden spatulayla kazımışlar resmen)
    4 kez sadin'le yarışmış 3'ünü kazanmış
    5 kez bulut'la yarışmış 4'ünü kazanmış
    1 kez erdi'yle oynamış haliyle onu da kazanmış

    ilhan 1 kez yiğit'le oynamış kazanmış
    10 kez volkan'la oynamış 6'sını kazanmış
    6 kez anıl'la oynamış 2'sini kazanmış
    4 kez gökhan'la oynamış 3'ünü kazanmış
    4 kez bulut'la oynamış 3'ünü kazanmış
    1 kez erdi'yle oynamış kazanmış

    havada karada suda iyi olan ogeday 7 kez serhat'la oynamış 4'ünü kazanmış
    11 kez furkan'la oynamış 6'sını kazanmış
    10 kez sedat'la oynamış 5'ini kazanmış (sedat ünlüler takımında ogeday'ın üstünlük sağlayamadığı tek kişi)
    arada fatih'e tarık'a da denk geldiği olmuş ama o yarışları merak edecek bir şey yok tahmin ettiğiniz gibi.

    speedy gonzales furkan'ın belalısı anıl. 9 kez karşılaşmışlar tam 7 kez anıl kazanmış
    furkan 8 kez volkan'la oynamış 6'sını kazanmış (volkan'ı şamar manyağı yapmışlar adem'le)
    7 kez gökhan'la oynamış 4'ünü kazanmış
    4 kez erdi'yle oynamış 3'ünü kazanmış

    negatif reis serhat 7 kez volkan'la oynamış 3'ünü kazanmış
    5 kez gökhan'la oynamış 3'ünü kazanmış
    3 kez anıl'la oynamış 3'ünü kazanmış
    2 kez erdi'yle oynamış 2'sini kazanmış

    önce çok kızıp şimdilerde çok özlediğimiz eser'in afedersiniz hayvan gibi performansı varmış
    adem'le 6 oyun oynamış 3'ünü kazanmış
    serhat'la 2 oyun oynamış 2'sini kazanmış
    furkan'la 3 oyun oynamış 2'sini kazanmış
    sedat'la 3 oyun oynamış 2'sini kazanmış
    ilhan'la 5 oyun oynamış 5'ini (oha) kazanmış (acun'un sitede ilhan'ın eser'i yendiği hiçbir oyun bulamadım çok aradım bak ama yok ne yapayım)
    böyle devam eder miydi bilmiyorum ama eser kalsa güzel oyunlar izlermişiz. gerçi iyi yarışmasa da serhat'ı çıldırtması bile yeterdi asdfgh

    bence son 4'lüde kadın yarışmacı olmayacak. en büyük aday sema önce adem'i söyleyerek itibarını sonra da sabriye'ye inat kendini parçalayarak ayağını bitirdiğinden kıbrıs'ı göreceğini sanmıyorum. diğer erkek yarışmacılar da sırası gelince eleneceği için onları da pek önemsemedim. yani tarık'la erdi kaç kez karşılaştı kim ne kadar kazandı bilmesek de olur.

    adem : hızlı, güçlü, atışları duruma göre iyi, puzzleda o kadar kötü ki geçen konsey oyların atıldığı çömleğin kapağını bile oturtamadı asdfghjjklş. boşlukları doldurma yeteneği sıfır ponçiğin.
    ogeday: hızlı, güçlü,atışları mükemmel, puzzle iyi. şimdilik en komplike yarışmacı. berna ile uğraşmayı bırakırsa (palayla doğrar o kız bunu valla) salına salına kıbrıs yolcusu.
    ilhan: fatih'in elenmesiyle ünlülerin en yavaş erkek yarışmacısı durumunda.ama oyun sonları tam ilhan'ın işi. atış, puzzle çok iyi. he bana kalsa keşke katılmasaydı bu yarışmaya da biz 2002'de ergen olan kadınlar hala aşık kalsaydık ona. ne pis adammış.
    4. kıbrıs adayını çok uğraştım çıkaramadım.

  • survivor 2016

    tuğba-yunus-semih-kerimoğlu bir olsun yattara'nın kafasını ağaçlara vura vura aklını başına getirip ekibe katarak kalan kişilere ebesinin örekesini tersten göstersin istiyorum.

    ibrahim: böyle mi yatıcaz iyi olmadı gibi.
    kerimoğlu: damla yerime yatmış ben de mecburen böyle yatıyorum.
    memiç: benim boyum uzun ayaklarım ağzına giriyor ama sen burda yatınca.
    kerimoğlu: napıyım gizem dışarda mı yatayım
    memiç: benim boyum 1.78 tamam mı
    kerimoğlu: !!!!!
    memiç: tamam tamam sorun benim yaratılışım zaten. kahretsin ki uzun yaratılmışım bıdı bıdı

    ablacım ne diyorsun sen ? gerçek misin ?

    gelelim ünlüler adasına. kimi yazalım muhabbeti dönüyor. tuğba tamam beni yazın diyor.
    ezgi: tuğba zaten yazılacağı için çok anlamsız beni yazın demesi.

    allahım sana geliyorum. lan kadın ne desin. beni yazmayın dese ona da kırk tane kulp bulacaksınız. utanmak diye bir duygu var ezgi ara ara bünyeyi bir yokla belki bir köşede kırıntısı kalmıştır.

    diğerlerini geçtim artık şu memiç'le ezgi nasıl canlılar onu düşünüyorum. tek başına silik, karaktersiz. güçlü birilerine yamanınca sesi çıkmaya başlayan. en nefret ettiğim insan tipi.