kazaryasa17
profili

  • oğlumu savunmaya gururla devam edeceğim

    yani diyor ki bu magandayı yetiştiren sorumlu kisi benim ve yaptigimla da gurur duyuyorum.

  • dinden ilk soğuma anı

    (bkz: kuran kursunda yenen dayak)

  • uber'i türkiye'den kovacağız

    acaba kaç tane plakası var?, sorusunu akla getiren beyan.

  • diyarbakır'da korumasıyla aşk yaşayan gay hakim

    eger bir hakimin escinsel olması, aldigi kararları etkilemiyorsa böyle bir durumu dedikodu haline getirip kanıtlamaya çalışmak kötü niyetten baska bir şey degildir. 'bazı meslekler kaldırmaz' aleni bir sekilde abzürd bir tutumdur. kaldırmayan meslek degil efendim sizin örümcek tutmuş kafalariniz. bu pedofili degil ki, ceza verilsin.

    edit: yıl olmuş 2017 hala eşcinsellik hastalık, rahatsızlıktır diyen var. bi siktirin gidin arkadaşım. tacizcilerle, pedofillerle uğraşın. eşcinsellerin size zararı olmaz ama tacizci ve pedofillerin çocuklariniza neler yapabileceğini düşünün.

  • 1.95 boyunda 70 kilo yakışıklı kibar düzenli erkek

    1.95 70 kilo diyince bir an atlama sirigi sandim erkektir.

  • düz vites araçla dik yokuşta durmak zorunda kalmak

    dikmenliye koymaz da gerisini bilmiyorum.

  • yazarların şu an duymak istediği söz

    'tümör iyi huylu, endiselenecek bir durum yok, bir ameliyat isi kökünden çözer'

  • okan bayülgen'in nusret gökçe'ye attığı tweet

    (bkz: nusret üzerinden prim yapmaya çalismak)

    kusura bakma okan sen geçerliligini yillar önce yitirdin.

  • pantolonun içine kabak koyup taciz etmek

    ayni amcamiz yaz vakti konya merkez'de askili t-shirt le yürüyen ayni kizimizin suratina 'tu ahlaksiz, sizin yüzünüzden ahlak-ar-namus kalmadi' diye tükürecektir.

  • ankara yüzüncü yıl adıyaman çiğköftecisi rezaleti

    bir arkadasimin 23.10.2016 tarihinde ankara yüzüncü yil mahallesinde basina gelen bir rezalettir. arkadasimin istegi üzerine olayi onun agzindan paylasiyorum. olay mahalledeki adiyaman çigköftecisi ve arkadaslarim arasinda cereyan etmistir. burada amaç markayi karalamak degil, insanca hesap sormaya çalisanlarin canina kastedenlerin yaptigi haksizligi bildirmektir, o yüzden yaziyi sonuna kadar okuyunuz.

    ön edit: burada kanun-nizam vs den bahseden arkadaslar ya trollüyor yada yaziyi sonuna kadar okumamislar. yada kendilerini yeni türkiye kanunlarini kaniksamaya adamislar (bkz: tahrik indirimi). sözlü münakasalarda adam çagirip milletin agzini burnunu kirmak gayet nizami oluyor, bu mudur? tek dilegim benzerinin basiniza gelmesidir. çünkü empatiden yoksunsunuz.

    daha da önemli edit: empati demisken (bkz: #63729082). ama lütfen buraya da 'anasi babasi ne ki o çocuklar ne olsun' ya da 'kanunsuz is yapanin çocuguna ben mi bakicam' gibi yorumlar yazmayin lütfen! onlar daha çocuk, sizin 20-30 yil önceki halinizden tek farklari, daha az sansli olmalari. sadece destek olun, yardim edin. çünkü insan olmak bunu gerektiriyor.

    merhaba dostlar,
    belki bilmeyenleriniz vardır, bundan bir hafta önce 100.yıl çarşı civarında pilav satarak geçinmeye çabalayan iki teyzenin tezgahına zabıta tarafından el konuldu. biz de tesadüfen teyzelerin yanına pilav almaya gitmiştik ki, bütün malzemeleri ellerinden alınmıştı ve kendilerinde kalan birkaç tencere pilavı satmaya çalışıyorlardı. sonrasında, bu olayın nedenini sorduk kendilerine. ve o sırada, 100. yıl mahallesi, 1516. cadde üzerinde bulunan adıyaman çiğköftecisi işletmecesi olan meral adlı kadının, daha önce, bu iki teyzeyi sözlü hakaret yoluyla rahatsız ettiğine şahit olan bir arkadaşımız geldi ikimizin de aklına. ve, teyzelerin yaşadıklarını kendi ağızlarından dinlemeye başladık. evlerini geçindirebilmek için sattıkları pilavın ellerindeki tek çare olduğunu, çarşıya gelen kişilerle aralarının iyi olduğunu, işlerinden memnun olduklarını dile getirdiler. ancak, meral’in kendilerini sürekli olarak rahatsız ettiğini ve sattıkları pilavı zabıtaya ihbar edenin o olduğundan şüphelendiklerini anlattılar.
    meral’in, kendilerini tehditkar ve sistematik bir şekilde pilav satmamaları için baskı uyguladığını, teyzelerin ise cevaben meral’in işine herhangi bir engel teşkil etmediklerini açıkladıklarını belirttiler.
    biz de, 23.10.2016, pazar günü, gece saat 22.00 sularında, karnımız acıktığı için çiğköfte yemeye gidecektik ki aklımıza teyzelerin yaşadığı bu olay geldi. durum hakkında diyaloğa geçmek ve zihinlerimizi netleştirmek için adıyaman çiğköftecisi’ne gittik. içeri girdiğimizde, işletmecinin kim olduğunu sormamızın ardından, meral ve sonrasında ablası olduğunu öğrendiğimiz kişinin yanımıza gelmesiyle, teyzelerin bize bahsettiği kadarıyla bildiklerimizi onlara aktardık ve doğru olup olmadığını sorduk. meral bize, ihbar edenin kendisi olmadığını ancak bu ihbarın haklı ve gerekli oduğunu sert bir ses tonuyla söyledi. bunun üstüne, sakin bir şekilde, geçim derdinde olan teyzelerin başına gelenin hiçbir şekilde haklı olamayacağını ifade ediyorduk ki, meral’in ablası olan şahıs deniz’i sert bir şekilde itti ve vurmaya teşebbüs etti. bunun üstüne ani bir gerilim oluştu ve iki tarafta birbirine bağırmaya başladı. orada oturan insanlar, bu gerilimi önlemeye çalışırken, meral bize sürekli sizin ağzınızı burnunuzu kırarım, defolun diye bağırıyordu. biz de böyle bir tavra izin vermeyeceğimizi sözel olarak sert bir şekilde dile getirdik. gerilimin devam etmemesi adına herkes dükkan dışına çıktı ve sakinşleşti. ancak, sakinleşen ortama rağmen, birdenbire,(sonrasında orada çalışan genç kadının sevgilisi olduğunu öğrendiğimiz) bir adam can’ın üstüne yürüdü, genç kadınsa önce can’ın üstüne yürürken sonrasında iki eliyle, hakaretler eşliğinde, deniz’in saçına yapıştı. kendini korumak adına, deniz de kadının saçına yapıştı ve can, oradaki diğer esnaflar, yoldan geçen olaydan habersiz insanlar gelip ikisini ayırdı.
    sonrasında, ( çiğköftecinin çağırdığını ertesi gününde öğrendiğimiz) nereden çıktığını anlamadığımız iki adam ve ilk can’ın üstüne yürüyen adam kol kola girerek can’ı tehdit etmeye başladılar. can, onlarla muhattap olmayacağını ve orada bulunma sebebinin pilavcı teyzelerin başına gelen haksızlık olduğunu dile getirdi ve can ile diğerleri arasında ufak bir arbede yaşandı. arbede devam ederken, ortama kavgayı ayırmak için gelen iki genç, birden bire orada beliren ve kim olduğunu anlamadığımız (aynı şekilde çiğköfteci tarafından çağrıldığını öğrendiğimiz) iki adam tarafından biri bayılana kadar diğeri ağzı yüzü patlayana kadar yerde tekmelenmek suretiyle dövüldü. can, yerde baygın yatan çocuğu korumaya çalışırken, bu defa, “buranın çocukları siz değil biziz şiarlarıyla” can’ın üstüne gelmeye başlayan iki adam ve can arasında itiş kakış oldu.
    nihayetinde araya giren diğer esnaf, yoldan geçen ve çoğunlukla öğrenci olan insanlar ve ikimizin çabalarıyla arbede son buldu. ancak meral, tehditler eşliğinde (“size gününüzü göstereceğim”, “siz ne içtiniz de geldiniz” vb.) olay yerine polis çağırdı. biz, yaralıların durumundan haberdar olmadan ayrılmak istemediğimizden ve polis gelmeden gitmemizin yanlış olacağını düşündüğümüzden olay yerinden ayrılmazken, çiğköftecinin çağırdığı iki şahıs bir anda paçaları sıvadı.
    polislerin gelmesinin ardından, meral’in ikimizden şikayetçi olması üzerine, ikimiz, meral, genç kadın ve genç kadının sevgilisi olan kişi ile karakola gidip ifadelerimizi verdik , biz de onlardan darp ve tehdit nedeniyle şikayetçi olduk. ertesi gün, o bölgedeki esnaflarla teker teker konuştuğumuzda, hepsinden, pilavcı teyzeleri ihbar eden kişinin hakikaten meral olduğunu öğrendik. bu arada, pilavcı teyzelerin tezgahının tam karşısında, 7 yıldır bulundukları dükkanda çalışmakta olan bir kadın kuaförü var. ve meral, dükkanın sahibiyle, kuaförün maddi gücünün yetemeyeceği bir kira karşılığında, anlaşıp, bu dükkanı kendisine kiralamak istiyor. bu nedenle de kuaförde çalışan iki insan işlerini bırakmak zorunda kalmışlar. bizi asıl hayretlere düşüren öğrendiğimiz son bilgiyse, meral’in bu dükkanı pilav satmak üzere kiralamak istediğiydi (bu bilgilerin hepsini, bizzat, kuaförün kendisinden öğrendik).
    burada, ekmek derdinde olan insanları, kârına kâr katmak maksadıyla sindirmeye çalışan, kendisine bu durumun etik olmadığını anlatmaya çalışan insanları “adam çağırarak” şiddet uygulayan ve 4 insanın (2 pilavcı teyze ve 2 kuaför çalışanı) işsiz kalmasına neden olan 100. yıl mahallesi, 1516. caddede bulunan adıyaman çiğ köftecisini kınıyoruz. kınamakla kalmıyor, adıyaman çiğköftecisi, bu yıkıcı tavırdan vazgeçene kadar onların ürünlerini tüketmeyeceğimizi ve bu şekilde zalimliklerini beslemeyeceğimizi duyuruyor ve sizlerden de aynı duyarlılığı bekliyoruz.
    sağlıcakla kalın dostlar!
    *metni birlikte hazırladığımız ve ikimizden birinin ağzından anlatmayı istemediğimiz için, ismimizin geçtiği yerlerde, olayı, 3. bir şahıs anlatıyormuşcasına aktardık.

  • yazarların boy ve kilo oranları

  • masaya güzel kız gelince sevgilisine dokunan kız

    (bkz: marking the territory).
    bir tek erkekler yapmiyor bunu neticede.
    uzerinize isemesinden iyidir diye dusunuyorum.

  • ateizme göre kötülüğün kaynağı

    niye suçu seytana atiyoruz ki.
    (bkz: insan).

  • 7 mart 2016 bir kadının erdoğan'a mektup yazması

  • ışid'in mahkum ettiği kızını taşlayan baba

    tabi amina koyim, bu zalimleri allah bi ara cezalandiracak ya, siz hiiiç karismayin. yasalarla adaletle bu tür sapkinliklari önlemeye calismayin. ne de olsa allah cezasini verir. siz gidin, sizin allahiniza inanmayanlari cezalandirin. o daha makbul. insanin ayibini allah örtmez, insan örter. çünkü sizin inanisiniza göre bile, kötülügün kaynagi insanin kendisidir, ve bunu düzeltmesi-cezalandirmasi gereken de kendisi olmalidir, allaha birakmadan.

  • hoşlanılan erkeğin aniden dudaktan öpmesi

    (bkz: tokattan bildiriyorum)

  • gss borçlarının 1 kasımdan sonra silinmesi

    tabi anasini satayim, önce git 3 milyon kisiyi yersiz yere borçlandir, sonra da seçim vaadi olarak borçlarinizi silecez de. oldu amina koyim biz de yedik. adam sikiyor haspam ayak üstü. havadan 3 milyon oy ne de olsa. neyse, zaten akp hükümeti devrilirse o borçlardan eser kalmayacak, yeni bir saglik reformuyla gss tarihe karisir. hükümet disinda hiç kimse memnun degil zaten siktigimin uygulamasindan. inanmayin gençler, silmeyecek- (bkz: sikecek).