debe başlıkları

hadi git150
profili

  • 7 defa doğup 7 defa öleceğimiz gerçeği

    7’sinde de akp hükümeti dönemine denk geleceksem bana 1 kafi ya(:

  • doların 5 tl oluşuna halkın tepkisiz kalma sebebi

    eger bir kurbagayi kaynayan bir tencereye atarsaniz, ziplayip kacarak kurtulur. ama once soguk su dolu bir tencereye koyup yavas yavas isitarak suyu kaynatirsaniz, kendi vucut isisini da arttirir ve suyun sicakligini farketmez hale gelerek patlayarak ölür. bu olay sosyal bilimlerde soyle kullanilir: az miktarda hissedilen bir olay kademeli olarak gittikce artarsa, insanlar buna sonunda alisa alisa gormezden gelmeye ya da farketmemeye, normal oymus gibi algilamaya baslarlar.

    eskiden % 20 devalüasyon olurdu, hükümet düşerdi. yılbaşından bu yana dolar %35 arttı, millet kafasına göre takılıyor. bu arada o kurbağayı uyutan yandaş medya ve o kurbağanın cehaleti yan etkiler.

  • türkiye'nin abd'ye uygulayacağı yaptırımlar

    şakkadanak satarız 10 milyar dolar, ne oluyor lan derler. sonra bi on milyar dolar daha. baktın anlamadılar bi 10 milyar dolar daha(:

  • 22 temmuz 2018 meral akşener'in istifa etmesi

    ince ortada yoktu, akşener 1 ay sonra istifa etti. biz kime oy verdik lan. burnuma çok pis kokular geliyor!

  • 17 temmuz 2018 istanbul abuja uçuşu

    umarım ciddi bir şey yoktur ve sağ salim iniş yaparlar da oğlum siz bunları nasıl görüyorsunuz lan? bütün gün oturup radar mı izliyonuz aq.

  • otobüste mini etekli kız varsa şoför kaza yapar

    bu zihniyetin ta aq ben. herhangi bir ülkede olsa bu yavşaklığı yapan ceza alıp, hapse atılırdı.

    siktirin gidin arabistan’a.

    edit: bir yavşak, siz de yallah fransa’ya diye mesaj attı. beyninini sikeyim diye buradan cevap veriyorum kendisine. sen gideceksin arabistan’a, burası fransa değil dünyanın en güzel memleketi olacak.

  • 21 haziran 2018 3. havalimanına ilk uçağın inmesi

    ahahaha, abi açılmayan havaalanına uçak indirmek nedir ya. ulan türkiye’de bir sürü otoban var, istersen oraya da indirirsin, ne var ki bunda(:

    konu bitmemiş bir havaalanına uçak indirmek değil yeğen, konu boş bir meydana karşılıksız, toplu taşıma bedava olmadan 2.5 milyon insan toplayabilmek, konu milyonların gönlünde taht kurabilmek, milyonlara umut olabilmek.

  • millet kıraathanelerinin girişine yazılacak cümle

    dışarıya kek çıkarılması yasaktır.

  • 23 mayıs 2018 mb'nin faiz artırım kararı

    hani indirecektik faizi, ne oldu! hani yüksek faiz enflasyon doğuruyordu, ne oldu! ümmet nasıl dönecek ben onu merak ediyorum.

  • 24 haziran'dan sonra faizler düşecek

    soru çok basit, 16 senedir bu ülkeyi kim yönetiyor? o zaman neden bugün düşmüyor faizler de 24 haziran’ı bekliyor?
    sadece şunu sorsa bir seçmen kendine cevabını verecek ama sormuyor, soramıyor. hayat çok garip altan.

  • yere tükürüp kırmızıda geçtiğimiz için özgürüz

    ulan biz de tam olarak bunları istemiyoruz zaten. özgürlük anlayışınıza kafam girsin ya.

  • t a m a m diyen vatandaşa saldıran polisler

    cumhurbaşkanı millet tamam derse kenara çekiliriz demiş ama bu polisler cumhurbaşkanının sözüne karşı gelmişler. derhal gereken yapılmalı.

  • muharrem ince abd istihbaratının adayıdır iddiası

    sikicem komplo teorinizi ama artık ya. bu heriflere göre ülkede kimse kendi başına karar alamıyor, ya fetö, ya amerika, ya ingiltere ya da başka bir dış güç. lan oğlum bir tek sizin mi aklınız çalışıyor. valla bıktırdınız he.

  • 9.5 milyon üyesi olan partiyi yeneceğini sanmak

    heh işte olay tam da burada saklı. bu 9.5 milyonun dışındaki kitle öyle bir kayacak ki ne olduğunuzu anlamayacaksınız. o 9.5 milyon içinden akp’ye oy vermeyecekleri saymıyorum bile.

  • otel odasında 32 kişi grup seks yapmak

    pattaya dediğin şehir grup seks zaten, haber değeri yok bence(:

  • binali yıldırım üniversitesi

    abi ben cidden anlamıyorum ya. orada okuyan öğrenciye binali yıldırım üniversitesi diploması verilecek. e iyi de belki o öğrenci o okulu tercih etmeyecekti adı sebebiyle. dönemin yaşayan siyasetçilerinin üniversiteye adının verilmesini yanlış buluyorum zaten. hele ki bir üniversitenin adının değişmesi tamamen saçmalık. binali yıldırım erzincan’dan ya da yurdumun herhanni herhangi bir ilinden daha büyük değil gözümde.

  • arapların hacdan yılda 23 milyar dolar kazanması

    (bkz: iyi para hacı)

  • ülkücü reisin üniv. kantinindeki efsane konuşması

    evet, sonuna kadar dinledim. son cümle bence her şeyi özetliyor.

    bunu asla unutulmamalıdır.

    önce bir türkçe konuşmayı öğrenseydin keşke, sonra türklüğe sahip çıkarsınız.

  • bafetimbi gomis

    bu akşam hattrick yapacaktır.

  • pazar sabahı erken kalkmak için bir neden

    henüz 2.5 aylık kızımın var bir nedeni ama bir türlü çözemiyorum. bir bilsem hemen ortadan kaldıracağım o sebebi ama sorunca da trip atıp ağlıyor, anası kılıklı işte(: