debe başlıkları

survivor all-star

  • "doktorların doktoru metin abimiz" dedi acun.
    adam 120 gün kırık çıkık yanık yırtık bulantı grip herşeye su ve buzla müdahale etti.

  • sahra'nın seda'yı yediği yarışma. başka türlü bu kadar şişmiş olamaz. ortalıkta seda olmadığına göre, müthiş zekamla olayı çözmüş bulunuyorum.

    seda :(

  • allah kimseye merve aydın'ı savunmak için kompozisyon yazdırmasın dediğim yarışma.

  • sırf merve'yi yalnız bırakıp mağdur edebiyatıyla şampiyon yapmak için gönüllülerin tamamının ödüle gönderildiği yarışma..

    olm ne alaka lan? neden oynadı 4 kişi amk? merve kazansaydı tek başına mı gidecekti? hasktir ordan.

    yalnız kalan merve'yi koyup acıklı müziği de vermişler, yuh arkadaş sömürüye bak amk..

  • hasan'ı sonuna kadar destekleyen biri olarak hasan bırakın şampiyonluğu kıbrıs'a gitmeyi bile hak etmiyor,adam hakan dedikodusu yapmaktan beyin hücrelerini yakmış,izlerken utanıyorum lan.

  • simit sarayı şubesine gidilip tatil yapıldığını öğrendiğim yarışma. ben de ümraniye şubesine gidip yarın tatil yapacağım.

  • sırayla serenay, doğukan ve hakan elendi. hepsi de doğukan'ın göt korkusundan yaptığı salakça hamleyle oldu. o hafta serenay'ı yazmasaydı şimdiye hilmicem ve begüm elenmiş, bu gece bireyselde merve'yle hasan çarpışıyordu. amerikan survivor'ını da uzun yıllardır takip ederim ama ben bu doğukan'ınki kadar salak bir hamle survivor tarihinde görmedim. olabileceğini de düşünmüyordum açıkçası. bence hakan dahil hiç kimse doğukan'ın yaptığı hareketin salaklığını hala tam olarak kavrayamadı.

    şimdi izleyeyim desem destekleyebileceğim kimse yok. turabi'nin ttt'sinin 3. t'sinin ne olduğunu çözemiyordum. heralde terbiyesiz turbo turabi tarzı bir şey olsa gerek, mağarada büyüsem şu adamdan daha ahlaklı olurdum. begüm sinir olunacak bir insan değil ama aylardır sabah röportaj veriyor "hakan şöyle", akşam röportaj veriyor "hakan böyle". hasan ilk 1.liğine kadar çok sağlam bir karakterdi, o günden bu yana sabahtan akşama kadar yaşından başından utanmadan koca karı gibi dedikodu yapıyor, adamın bütün gündemi "kim kime ne demiş". hilmicem'in 130 gündür bir tane fevri hareketi yok, bu nasıl survivor şampiyonu arkadaş? bir insanın kendine göre bir duruşu, farklı bir düşüncesi filan olur, bu adamın bir seveni veya sevmeyeni olması çok zor. adam oda dekoru gibi lan. köpeğim var benim, dışarı çıkarmayınca havlıyor bana itiraz ediyor, arada benden sıkılıyor gidiyor odada takılıyor filan. son olarak merve. bu kız çıkıyor kamera karşısına, başlıyor 1. ağızdan karşısındaymış gibi takım arkadaşlarına sövmeye. adaya geliyor, o az önce sövdüğü adamlarla gayet normal diyaloglar. ben bu şekilde bir arkadan konuşma şekline ilk defa bu kızla tanık oldum.

    neyse, bunlardan hiçbiri desteklenecek kişilikte insanlar değil bence. yine son gün toplanıp sabahtan akşama kadar hakan dedikodusu yaptılar, demediklerini bırakmadılar. hakan elendikten sonra bile çok üstüruplu ve güzel bir dille herkese övgüler yağdırdı, başarılar diledi. turabi de mal kaybı diye olayı kapattı. biri bana anlatsın şimdi bu insanların adamlığını, karakterlerini. ben tebrik ediyorum hakan'ı duruşundan ötürü. bilhassa elendikten hemen sonra öyle bir konuşma yapmak, o anın hırsıyla her baba yiğidin harcı değildir. ahmet dursun vasıfsızı tolga karel'e benzetmişti. ben daha çok nihat altınkaya'ya benzettim. favori survivor yarışmacılarımdan olarak bir kenara yazdım.

  • hakan'ın 250'ye yakın oyuna çıktığı yarışma.

    oyunlarda en başarılı orana sahiplerden turabi'nin çıktığı oyun sayısı 170, hasan'ın 190 civarlarında.

    bu sezon ünlülerin erkekleri zaten gönüllülere göre güçlüydü üstüne anıl'ın sakatlığı da gelince aşırı yük bindi ünlüler grubunun erkeklerine.

    hakan evet istatistiklerde en başarısız orana sahip erkek olarak gözüküyor ama işin bu kısmını da unutmamak lazım.

  • ne zaman denk gelsem gülerek izliyorum. şimdi atıyorum merve ile hakan adada konuşuyorlar. konuşmaya bakıyorsun gayet normal, sakin bir şekilde sohbet ediyorlar. sonra bir anda tekli röportaj geliyor ekrana. merve bir başlıyor hakan'ın delikanlığından tut, karaktersizliğine, doğduğu memleketine kadar her şeye sövüyor. asdjlaksdklşas. abi çok komik değil mi ya?

    bir saat önce ya da bilmiyorum belki de bir gün önce yüzyüze konuştuğun adamın arkasından kameralar önünde nefret saçıyorsun. bildiğin karşına türkiye'yi almışsın dedikodu yapıyorsun. lan bir saat önce o adamla konuşuyordun, yüzüne söylesene? yok. yüzyüzeyken gayet normal konuşuluyor, sonra kamera karşısına bir geçiyor "hakan böyle yapmıştı da, geçen kokonat aldı tek başına yedi de, sıçmaya giderken bana haber vermedi de, bu muydu dostluğu, kardeşliği bilmem ne diyerek rapçi kıvamında sövmeye başlıyor.

    bu kadar saçma, bu kadar gereksiz program olamaz ya.

  • hakan baktı merve ağrıya rağmen kazanıyor, oynamasın diye "ya apandisitse" diye korkutup hastaneye gönderdi ya kızı. ahahaha pes yani :))