debe başlıkları

oğuzhan özyakup

  • bugün bu kadar pozisyona girdiysek tamamen onun becerisi. kaç haftadır top çevirip sonuca gidemiyorduk maestro geldi takım final paslarını yerine ulaştırdı.

  • haziranda sözleşmesi tamamen bittikten sonra imza attırılarak arsenal'ın "sonraki satıştan %25 pay" maddesini yok etmek istiyor yönetim.

    ömrüm hayatım boyunca bundan daha riskli bir plan duymadım. dünyanın bir milyon hali var.

  • herkesin sergen yalçın olmasını arzu ettiği futbolcu.

    yahu bu adam öyle aşırı yetenekli değil. bu adam sadece normal futbolculara göre daha zeki ve çok iyi bir altyapı eğitimine sahip o kadar.

    düzgün işleyen bir sistemde önemli bir parça olabilir (bkz: beşiktaş) ama kaotik milli takımı 30 metreden attığı efsane şutlarla ipten almasını falan beklemek son derece saçma.

  • hakeme, “sen de üçlüye katılmayacak mısın” diyerek tarihi geçmiş adam gibi adam.
    bak şimdi efsane beşiktaşlılardan oldun ozi.

  • ben böyle komplike bi gerizekalılık görmedim.

    adamlar ciddi ciddi oğuzhanın gol-asist istatistiklerini koyup ortalma 5-6 maçta bir skor katkısı veriyor diyerek oğuzhan kötülüyor.

    internet bu kadar yayılmamalıydı. bu tarz laflar mahalle aralarında izole şekilde kalmalıydı.

    bakın size sadece 50 saniyelik bi google araştırması ile oğuzhanla benzer pozisyonda (merkez ortasaha diye geçer) oynayan ve avrupada gözde 2-3 oyuncunun istatistiklerini vereyim.

    ivan rakitic şampiyonlar ligi;
    51 maç 5gol-7 asist. toplam 12 direkt katkı. 4.25 puan.
    genel: 527-94-97.
    transfermartk değeri 45milyon. bugün almak istesen minimum 60-70 milyon euro gözden çıkarmalısın o ayrı.

    rafinha şampiyonlar ligi
    16 maç 2 asist
    la liga: 80 maç 12 gol-10 asist..

    radja nainggolan (roma)
    şampiyonlar ligi: 14 maç 3 asist
    seria a : 257 maç 31 gol 19 asist.

    transfermartk degeri 40 milyon. almak istesen 60 milyona satmazlar.

    luka modric:
    şampiyonlar ligi 60 maç 4 gol- 7 asist
    la liga kariyeri: 142 maç 8 gol 22 asist.
    tahmini degeri 70-80 milyon euro. ulan demek modric beşiktaşta olsa şu istatistiğe bakıp bok gibi oyuncu diyeceksiniz allahın salakları ya.

    başka gerek var mı?? var diyorsanız yazayım.

    merkez ortasaha oynayan oyuncular için bu istatistikler normaldir.
    asıl istatistik kasması gerekenler babel, talisca, quaresmadır. cunku ön bölge oyuncusu onlardır. oguzhan öndeki 4 lüye pas veren ve onların kaptırdıklarını ribaund alan adamdır.

    bu arada bi ortasahayı maç başına gol asist rakamları ile degerlendirmek de dünyanın en büyük idiotluğu ama sırf gönüller hoş olsun diye bu idiotluğa katkı verdim yukarıda maalesef.

  • nokta paslarının yanı sıra ani göt etmeleriyle de ünlü topçudur.

  • - maçın kilit adamı sizce kimdi?
    - özyakup çok iyi maç çıkardı. her zaman olması gereken yerdeydi.

    bu beyanatı veren modric.

    edit kaynak: https://twitter.com/…scom/status/905173426951901186

  • şimdiye kadar hiçbir yerli futbolcu lobisinin içinde yer almamış, bu uğurda takımını sabote etmemiş ve futbol dışında bir konuyla gündeme gelmemiş yıldız futbolcu. zaten tam tersi olsaydı son 2 sezonun şampiyonu olan takımda kaptanlık yapmasına rağmen milli takıma çağrılmama komedisini asla yaşamazdı.

    oğuzhan'ın futbolunu beğenirsin, beğenmezsin ayrı konu ama hiçbir zaman mevcut teknik direktörünü kovdurmak adına sahada kasti olarak kötü oynamayacağını bilirsin, siyasete bulaşmaz, medyada adamları yoktur, prim peşinde koşmaz, galerici abilerle işi olmaz, bugüne kadar herhangi bir gazeteciyle kavga etmemiştir. özetle oğuzhan özyakup; yerli lobisinin kol gezdiği türk futbolunda gerçek anlamda futbolcu olarak kalmayı başaran ender isimlerden biridir. kuyruk acısı olan kendisine sallamaya devam etsin gereken cevabı sahada alıyorsunuz nasılsa.

  • tayfur teknik sebeple davet etmedik diye açıklama yapmıştı dün. sanırım takımın taktiği değişti dün akşamdan bugüne.

    bok gibi bir memlekette yaşıyoruz lan.

    not: atiba

  • prim muhabbetlerinde yeterince ön plana çıkmadığı için milli takıma alınmamış olabilir.