debe başlıkları

dursun özbek

  • bence en tehlikelisi "seni o koltuktan oyle bir indirecegiz ki" diyerek vicdan masturbasyonu yapmak.

    ayni hata yillar boyu siyasal islam icin tekrarlandi.
    "sonlari yakindir", "siyasal islami oyle bir gomecegiz ki tarihin tozlu sayfalarinda bile kendisine yer bulamayacak", "bir daha bu topraklarda adi dahi anilmayacak..."

    sonuc; 15 senedir bitirilemeyen ve hatta guclenerek yoluna devam eden bir siyasal islam yapilanmasiyla karsi karsiyayiz.

    kimse yanlis anlamasin, niyetim ayar vermek falan degil.

    bazi gercekleri gorebilmek ve kabullenmek gerek.
    klavyelerinizin basindan karaladiginiz yazilar maalesef bir masalin icerisindeymissiniz gibi gercek hayatta can bulmuyor.

    gercek dunyada sonuc almak istiyorsaniz, dusuncelerinizi eyleme dokmeniz sart.

    orgutlenmeli ve ortak bi akil ile ortak bir amaca yonelik harekete gecmelisiniz.

    boyle bir taraftar hareketi baslayana kadar sadece konusmus ve kendinizi rahatlatmis olursunuz.

    uzgunum.

  • seni o lisede derslerden geçirip mezun eden idarenin anasını sikeyim.

  • karadenizli olması şaşırtmayan adam. ülkede ne kadar torpille bir yerlere gelmiş, vasıfsız, eğitimi, birikimi yetersiz, beceriksiz insan varsa tahmin ettiğiniz gibi karadenizli. bu adam da öyle.

    not:bjk

  • istifa et ulan artık. haysiyetsiz. hasta yatağında lösemi yatan çocukların tek umudu galatasaray olan herkesi hayattan soğuttun.

    geçen ay lösemili bir çocuk hayata gözlerini yumdu. söylediği son sözler galatasaray da benim gibi iyi olacak mı abi idi.

    nasıl uyuyacaksın geceleri beceriksiz haysiyetsiz adam. bu ufaklığın vebali senin boynunda.

  • duygun yarsuvat gs'yi harabe halden alıp o kısa sürede şampiyon yaptığı yıl kutlamalarda bu adam sevinip gazetecilerin tebriklerini kabul ediyordu şöyleyiz böyleyiz filan diyordu bütün başarıyı üstlenmiş vaziyette, daha dün seçilmişsin adam emek vermiş takımı toplamış insan bir der duygun başkanımıza çok teşekkür ederiz bize bu günleri yaşattı filan ama nerde... o zaman sevmemiştim bu adamı hiç, başarıya hazır konan adam olarak nitelendirmiştim

    not: fb

  • dün gece, hiç tanımadığım bir gurbetçiye, sırf ofansif ortasahaya benziyor diye, usulca sokulup 2 milyon verdim.

    edit: dalga geçmek için bunu yazdım adam 3 saat sonra cavanda'ya 2 milyon daha verdi.

    (bkz: sinirden kendimi sikicem)

  • aziz yildirim ffp ve uefa kıskacı altinda roman neustadter, van der wiel ve skrtel gibi şampiyonlari ligi ve milli takim tecrubeleri olan isimler kovaliyor, imzalatiyor. aziz yildirim kafasina gore belirledigi yabanci sınırının nimetlerini sonuna kadar kullaniyor, eminim ki orta saha ve forvete de benzer takviyeler yapacaktir. bizim dursun'un ne yapmaya calistigini bilen varsa aciklasin lutfen, gecen sene fazlasiyla rezil olduk, bu sene temmuz ayı gelmiş hala yaprak kımıldamıyor.

    yeni sezona başlarken kafasindan gecenler ne gercekten cok merak ediyorum. çapsızlıkta yeni rekorlar kırmak, sneijder'i yollamak, kardeşine yeni iş sahaları yaratmak, forvet almamak falan filan işte tabi bunlari dusunecek. zaten baska bir sey dusunebilse bu kadar karamsar olmazdik.

    goreve başlayali 15 ay falan olmustur, 30 milyonluk camiada seni seven 10 kisi bulamazsin, hakikaten geceleri rahat uyuyabiliyor musun merak ediyorum. git çirkin kral, hakikaten git bari biz geceleri rahat uyuyabilelim.

  • joffrey
    cersei
    ılyn payne
    dursun özbek
    the hound

  • bileklik olayını küçümseyenler olmuş. siz ekonomik yatırımlardan, vizyondan ne anlarsınız.
    bu daha başlangıç, yonetim kurulu üyelerinin eşlerine evde poğaça yaptırıp maç günleri stadın önünde sattırmak da dahil bir çok projeye start vermiş olan galatasaray başkanı

  • kötü bir yöneticidir ama yazma sebebim bu değil. bu arkadaşı savunan sözlükte bir tane yazar var baktım bu başlıkta elliden fazla entrysi var adamın. sürekli savunmuş sürekli savunmuş hep de dikkatimi çekiyor. lan diyorum bu nasıl galatasaraylı. bugün öğrendim ki adam fenerliymiş. o an aydınlandım amk.