debe başlıkları

bafetimbi gomis

  • elmander kadar caliskan, baros kadar firsatci, drogba kadar kuvvetlidir.

  • gol attigin pozisyon oncesinde ataga cikan kasimpasa defansindan topu cal, 1

    topla bulusan takim arkadasin sana pas vermeden once yine rakip defansa fake atip kendini bosa cikar, 2

    pasi almadan once iki kere ofsayttan cik, pas bekle, 3

    gelen topu mukemmel sekilde stop et, 4

    topu cekip rakip kaleciyi ve stoperi pazara yolla, 5

    zayif ayaginla koseye yuvarla, 6

    eeee butun bu boklari yedikten sonra, "kusura bakmayin abi, kazara oldu" diyemezsin. inanmazlar.

    sikerler olm, hepimizi sikerler.

  • taraftar fazla g.tünü kaldirmis, her boku abartiyoruz, bi oyuncu taraftar gaziyla penalti attigi macin 86. dakikasinda alkislatilmak icin cikiyorsa gik demeden kulubede olmasi lazim.

    bu yaptigi hirs filan degil terbiyesizlik, tudor'u göt gibi birakti adam geri döndü izah etti hala artistlik yapiyor.

    acilen hocasindan özür dilemeli.

    taraftarimiz uyanik olsun bu konuda tudor'un yaninda olmaliyiz.

    tudor'u zamaninda cok sevip sneijder konusunda delirmis bir taraftarim.

  • gençliğinde bir kaç yıl karanlık bir odada tutup dövmüşler, çiğ etle beslemişler. sorumlusu futbol topu demişler, anasını sikicem demiş, yemin etmiş.

    başka bir açıklaması olamaz.

  • gol sevincini 8 yasindaki bir cocuk görse inme iner amk.

  • her şey iyi hoş da ara ara "mutlu bana bi şeyler oluyo" der gibi bakması korkutuyor. düşüp bayılacak sanıyorum. *

  • gol kaçırmak için önce gol pozisyonuna girmek gerekir. demek ki artık gol pozisyonuna girebiliyoruz. ilerleme var.

    not: dursun durmasınspor.

  • bonservisi elinde olmayan bir oyuncuya imza parası ödendiğini de görmüş olduk. teşekkürler dursun başkan. ilklerin başkanı.

  • galatasaray'a hayırlı olmasını dilediğim azman.

    şimdi galatasaray bu adamı aldı diye önce biraz uyuz oldum (çünkü böyle psikopat tipli futbolcular bizim memlekette iyi iş yapar) , sonra da sevindim. bu adam çok gol atsın da meydan üçüncü beşinci takımlara kalmasın, ligde şampiyonluk yarışı daha üst seviyelerde sürsün, tiner kokusundan kurtulalım, türkiye kupası finali konya ve başakşehir arasında oynanmasın.

    beşiktaş son iki sezon başarısız fenerbahçe ve galatasaray'ın ekmeğini yedi. umarım bu sene ronaldo da pepe de galatasaray'a gelsin, galatasaray yeniden güçlü olsun ki fenerbahçe de güçlü olsun.

    bıktım ulan şu görmemiş, ezik, futbol (ve basketbol) cahili beşiktaşlılardan.

    adetullah: alex de souza

  • geçtiğimiz sezon fransa liginde 20 gol atmış futvolcu. evet geçtiğimiz sezon fransa liginde 20 gol atmış adamın harika ligimizde de 20 gol atacağını düşünenlerin futbolla alakası yokmuş. futbola sadece gerizekalıların alaka duyabileceğini düşünenler var anlaşılan. çok fazla gerizekalının alaka duyduğu bir gerçek ama.